Los ángeles de Sinti L@S
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Buscar
 
 

Resultados por:
 


Rechercher Búsqueda avanzada

Abril 2024
LunMarMiérJueVieSábDom
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Calendario Calendario


Allà on sigui el meu cor, (Allá en donde esté mi corazón), Jordi Sierra i Fabra (CAT)

5 participantes

Ir abajo

Allà on sigui el meu cor, (Allá en donde esté mi corazón), Jordi Sierra i Fabra (CAT) Empty Re: Allà on sigui el meu cor, (Allá en donde esté mi corazón), Jordi Sierra i Fabra (CAT)

Mensaje  cata1 Mar Mayo 24, 2011 2:28 pm

Allà on sigui el meu cor, (Allá en donde esté mi corazón), Jordi Sierra i Fabra (CAT) Allaonsiguielmeucor


RESUM:
La vida de la Montse ha canviat completament: un fet imprevisible ha sacsejat els seus fonaments. Ha estat a les portes de la mort, però l’ha vençut, encara que el preu es molt alt. Ara en la seva vida hi ha un abans i un després. I mentre mira de recuperar el somriure, viure l’estiu com una noia més, oblidar l’abandonament i el dolor, apareix en Sergi, l’esperança. Potser l’amor. O no és el que sembla?. Realment ha estat la casualitat el que els ha fet ensopegar?

JORDI SIERRA I FABRA
Jordi Sierra i Fabra (Barcelona, 1947) va començar a escriure als vuit anys. No obstant això, va iniciar el seu camí professional com a director de revistes musicals. Ha publicat llibres d'història i biografies d'artistes del rock, i simultàniament ha conreat tots els gèneres literaris. Les seves obres no tan sols han obtingut els més prestigiosos guardons, com el Premi EDEBÉ, el Columna, el'Gran Angular..., sinó que també han estat dutes a la pantalla. Se'l considera un dels màxims representants de la literatura infantil i juvenil del nostre país, i el seu èxit a lAmèrica Llatina és fins i tot més gran.

Allà on sigui el meu cor, (Allá en donde esté mi corazón), Jordi Sierra i Fabra (CAT) Barrtrans1s

Más propuesta en catalán por parte de Pretender!! Si alguno la ha leído se agradecerá su opinión!
Gracias Pretender!!!
Allà on sigui el meu cor, (Allá en donde esté mi corazón), Jordi Sierra i Fabra (CAT) Barrtrans1s




cata1
Lector Compulsivo
Lector Compulsivo

Mensajes : 772
Fecha de inscripción : 10/05/2010

Volver arriba Ir abajo

Allà on sigui el meu cor, (Allá en donde esté mi corazón), Jordi Sierra i Fabra (CAT) Empty Re: Allà on sigui el meu cor, (Allá en donde esté mi corazón), Jordi Sierra i Fabra (CAT)

Mensaje  Selene Mar Mayo 24, 2011 5:28 pm

Solo en catalán??????? Cry Cry
Selene
Selene
Lector Habitual
Lector Habitual

Mensajes : 140
Fecha de inscripción : 30/05/2010
Edad : 39

Volver arriba Ir abajo

Allà on sigui el meu cor, (Allá en donde esté mi corazón), Jordi Sierra i Fabra (CAT) Empty Re: Allà on sigui el meu cor, (Allá en donde esté mi corazón), Jordi Sierra i Fabra (CAT)

Mensaje  Manel_BCN Mar Mayo 24, 2011 10:03 pm

Muy agradecido. Me encanta leer en catalán
OK OK
Manel_BCN
Manel_BCN
Lector Compulsivo
Lector Compulsivo

Mensajes : 309
Fecha de inscripción : 04/03/2010
Edad : 64
Localización : Por aquí y por allí

Volver arriba Ir abajo

Allà on sigui el meu cor, (Allá en donde esté mi corazón), Jordi Sierra i Fabra (CAT) Empty Re: Allà on sigui el meu cor, (Allá en donde esté mi corazón), Jordi Sierra i Fabra (CAT)

Mensaje  Groucho Montana Miér Mayo 25, 2011 10:34 pm

gracies Gracias
Groucho Montana
Groucho Montana
Moe's Parroquiano
Moe's Parroquiano

Mensajes : 435
Fecha de inscripción : 18/02/2010
Edad : 52

Volver arriba Ir abajo

Allà on sigui el meu cor, (Allá en donde esté mi corazón), Jordi Sierra i Fabra (CAT) Empty Re: Allà on sigui el meu cor, (Allá en donde esté mi corazón), Jordi Sierra i Fabra (CAT)

Mensaje  Poemas Jue Jun 02, 2011 9:37 pm

Tiene buena pinta sí. Hace tiempo que no leo nada en catalán y esta podría ser una buena novela para retomar la costumbre.

grasia
Poemas
Poemas
Lector Compulsivo
Lector Compulsivo

Mensajes : 830
Fecha de inscripción : 17/04/2010

Volver arriba Ir abajo

Allà on sigui el meu cor, (Allá en donde esté mi corazón), Jordi Sierra i Fabra (CAT) Empty Re: Allà on sigui el meu cor, (Allá en donde esté mi corazón), Jordi Sierra i Fabra (CAT)

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.